Auto servis Bata, Vrbas
Bata servis se nalazi u ulici Svetozara Markovića 100 u Vrbasu. U servisu vršimo pregled i popravke svih tipova vozila.
U našem servisu pružamo sve usluge iz oblasti:
- mehanike motornih vozila,
- opravka, odražavanje i servis vozila,
- kompjuterska dijagnostika
- elektronika
- servis dizni benzinskih motora
- provera ulja i antifriza
- zamena ulja i filtera
- zamena antifriza
Mehaničarski radovi podrazumevaju mali i veliki servis, održavanje i opravke sklopova, sistema i agregata, generalne opravke motora, zamenu zupčastog kaiša, kugli, spona, ležajeva, amortizera, kočioni sistem, upravljačka grupa i drugo.
Čišćenje dizni benzinskih motora
Savremeni benzinski motori gotovo po pravilu imaju sistem za ubrizgavanje goriva umesto zastarelih karburatora.
Na kraju sistema se nalaze elektomagnetni ventili – brizgaljke, čiji je zadatak da rasprše mešavinu goriva i vazduha u obliku finog mlaza.
Ceo sistem ubrizgavanja goriva a posebno brizgaljke su veoma osetljive na prljavštinu koja se nalazi u sistemu. Najčešći uzrok zaprljanosti dizni su nečistoće koje su na razne načine dospele u sistem, bilo putem dovoda goriva ili putem dovoda vazduha.
Nekvalitetno gorivo, neredovna zamena filtera goriva i filtera vazduha uzrokuju pojavu čestica koje stvaraju probleme pri prolasku smeše vazduha i goriva kroz sitne otvore brizgaljki.
Zaprljane dizne ne mogu da pravilno rasprše gorivo već se stvaraju krupnije kapljice koje varnica svećice teže zapali.
Kao preventivu problema sistema za ubrizgavanje neophodno je redovno menjati filter goriva i filter vazduha. U većini slućajeva izbor kvalitetnog goriva i redovna zamena filtera omogućiće nesmetan i efikasan rad sistema dugi niz godina.
Mogući simptomi zaprljanosti brizgaljki su:
- povećana potrošnja goriva
- gubitak snage
- otežano startovanje motora
- neravnomeran rad motora
- trzaji u vožnji
Uređaj za čišćenje dizni efikasno otklanja naslage i prljavštinu sa unutrašnjosti dizne pod dejstvom ultrazvuka i specijalne tečnosti za čišćenje dizni. Ispravnost rada kontrolišemo posebnim uređajem za testiranje dizni kojim se simulira rad dizni u uslovima sličnim vožnji.
Dugogodišnje iskustvo u remontu dizni je pokazalo isplativost remonta i u ceni i u kvalitetu, jer je cena remontovanja dizni znatno manja od cene kupovine novih dizni, a kvalitet je kao kod novih.
Remontovanje se sastoji od niza operacija kojima dovodimo dizne u stanje normalnog rada. Pod tim se podrazumeva da dizne pravilno ubacuju gorivo u cilindar (prave maglu) i drže pritisak goriva.
Servisiranje obuhvata i popravku nosača dizni, zamenu svih delova koji su oštećeni i podešavanje dizni na kataloški (radni) pritisak. Kod nosača obrađujemo sve površine koje dihtuju, a za reglažu pritiska koristimo originalne pločice za podizanje pritiska.